onsdag 28 april 2010

städ & fix!

hej igen!
ni ska bara veta hur jääävla duktig jag, mammi & pappi har varit ikväll! ;D
städat mitt rum, skruvat ihop skrivbordet, satt upp tvn, skrivit inköpslista ah och osv. fixat med mitt rum alltså!
Haha.. Första gången på några år mamma hjälper mig att städa mitt rum fan ;) Men de gick ju fort och de blev bra. Ska dammsuga & byta sängkläder imorn för de orkar jag inte göra nu. På lördag kommer den nya hyllan också! detta blir nog bra tror ja! hoho!

nuuu ska jag lägga mig och sova, min huvevärk är långt ifrån bra.. är dock inte lika trött längre men hoppas jag blir de när jag lägger mig! :) imorn blire chiiiill dag iguess. åker med pappa in till skolan, sen hämtar han mig när jag är klar, åker ner på stan en snabbis och handlar lite jag behöver till fredag, sen blir de handla all mat vi ska ha, sen blir de hälsa på farmor? sen blir de hem och jobb på kvällen! gött!

GODNATT OCH PUSS (L)(L)

1 kommentar:

  1. sv: ja de tycker jag också. tror alla har läst den där känns de som hehe :)

    SvaraRadera