torsdag 29 april 2010

;*

HEJSAN!

jobb snart, ska käka med farmor klockan seeex, sen efter det blir de jobbelijobbjobb!
hoppas de går fort idag, måste hem och duscha efter och jag måste lägga mig i tid.

maaha. IMORN ÄR DE VALBORG SHALALALA! vet fortfarande inte var vi ska vara :( VILL VILL VILL INTE vara i orsa. sug. ahja, vädret verkar ju inte heller bli på topp.. MEN VI FÅR FAN GÖRA DE BÄSTA AV DETTA NU! pappa skjusa mig till skolan imorse, sen hämta han mig, sen åkte vi och handla lite, sen handla vi all käk vi ska ha imorn! MUMS :))



wöwö.
åker upp till lousie imorn efter och hämtar lite grejs, hoho.
sen hem, STÄDA!!!, sova, laga mat, seeeeen PARTEEEEYYYY! :D

hoppas ni får en bra valborg, för de ska jag ha iaf! (FAST JAG SKA UPP SJU MORGONEN EFTER OCH JOBBA..)

PUSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar