onsdag 28 april 2010

regn och kallt.

chachaaaaaaa
hade alarmet på fem imorse, eftersom jag inte orkade duscha igår kväll.
vaknade klockan fem över sex och fick panik! sprang ner i duschen, fortfarande sovandes typ! Haha. duschade mig lite fort, sen gjorde mig ordning, men va fan klar innan sju ändå! :O helt sjukt att jag hann.. har börjat blitt snabb på morgnarna jag ;)
maha, sen hade vi NP i engelska först i morgonen. vi fick papprerna och vad vi skulle göra, och redan då fattade jag verkligen ingenting. urch. gick alltså sjukt dåligt. men tack emilia för hjälpen iaf! :)<3 align="center">sen hade vi hål i typ en timme, sen turism, men leif skulle snacka med oss en och en så vi gjorde inget annat än de.
sen raaaast. sen matte, jag & rebecca lura sune att vi skulle till rektorn så vi va borta typ tills de va en kvart kvar av lektionen (a) men egentligen va vi och kollade på när elever sjöng och spelade, de va nå grejs i korridorääään! :)
sen hade vi foto, men de va ju vollyboll tunering så vi va där och kollade ist.
våran klass kom inte till semifinal ens :( mah ;)
ahja, sen åkte viiiiii med kvart över tre bussen hem, och dagen har gått segt men absolut ingen jobbig dag eftersom ja bara hade provet på morgonen typ :)
JAG ÄR SJUKT TRÖTT, FRYSER & IRRETERAD PÅ REGNET!!
DÖ ÅR DE!
fuck om de inte är fint väder på fredag :(
åhhh..
blir sängen tidigt idag kan jag säga iaf!
PÖSSIS [v]
Den första gången jag såg på dig
Och kände hur du såg på mig
Då föll allting jag trott var sant
Jag vet du kände likadant
Du var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå
Och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar