tisdag 27 april 2010

TJA

blev som jag tänkte imorse!
vaknade faktiskt tillochmed av mig själv vid sju :o omg!
iaf låg ja kvar i sängen till typ kvart i åtta, gjorde mig klar, gick upp till lousie, sen till bussn, satt och väntade på bussen typ 25 minuter också :o fan va snabb ja va! :D
maahaha, åkte in till stan med lisen & maria och käkaaade.
sen kollade vi runt lite i affärerna, sen till skolan!
hade svenska, fick ju tillbaka min "varför uppsats" BLEV VG!!! WOHOW! :D fan va gött! hade blitt mvg, men har dåliga menbyggnader, dvs jag vet inte var man ska sätta punkt och komma.. hehe :$ jaja, hon sa faktiskt också att min va en av dom bästa! (a)
JAJA!
sen hade vi mattee, JOBBADE FAN FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ EN MATTELEKTION!!
sen idrott, va ute och spelade vollybolly, hoho. sen fotboll!
kung!
tänkte åka med halvfem bussen hem medans de andra tog fem över fyra, eftersom halvfem bussen går hem till mig sen och med den andra måstej ag gå från station OCH de regnade faktiskt :(
sååå ja väntade, sen kom ja på att jag kunna ringa pappa ist. så ja ringde, så han åkte från orsa och hämtade mig, så gjorde vi lite grejer i mora, köpte en chees på hemvägen (a) seeen åkte vi till fredrik & karro när vi kom hem, hoho! Tim och jag busade lite :))
sen hem och satte mig här.
när jag väntade på pappii, så söt efter idrotten och allt ;)

NANANA
NP I ENGELSKA IMORN!
good luck.
ska duscha snart, sen bliräää säng!

PUSS /M

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som skrev en så bra uppsats, hjärtat! :) Du får plugga lite på svenska grammatiken då.. Du kan ju öva här i bloggen. ;) Puss! <3

    SvaraRadera
  2. Tack! :)
    Haha, hm.. När du kommer hem börjar jag! ;)
    Saknar dig <3

    SvaraRadera