tisdag 20 april 2010

hoho!
hade sovmorgon till tolv idag, åkte med tio bussen och de tog 10000 år innan vi börja, cpsegt.
sen hade vi svenska, gjorde nå skit. sen hade vi matte, och jag mådde fett dåligt, så jag åkte hem med två bussen. mådde illa & huvevärk somfan. så va hemma typ kanske kvart i tre, satt mig vid datan lite och snacka med johanna, sen la jag mig och sov! vid typ kvart i åtta ringde pappa och väckte mig och fråga om jag ville komma ut och hjälpa honom att bära in grejer han hade varit och köpt till mitt och emilias nya rum! (Y) :) blev ett skrivbord och en data stol till mig, min hylla som jag ska ha fanns inte på möbelrondellen, så den blir en annan dag, då min tv också ska köpas! mådde lite bättre efter jag hade sovit, så tog en macka och nu mår jag fett illa igen, så jag ska lägga mig och sova nu snart igen så jag orkar skolan imorn, har dessutom prov imorn bitti, så jag ska väl kanske läsa igenom det innan jag somnar, om jag orkar!

blev ett tråkigt inlägg. hoho
men jag älskar ;ppPp;pPp;Pp grupperna på fejjan! HAHA <3<3<3

puss (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar