lördag 17 april 2010


1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nja, inte för tillfället faktiskt..
2. När var det senast du kysste nån?
Förra helgen
3. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
4. Vad åt du senast?
Godis!
5. Har du fått någon komplimang idag?
Jo, jag tror de
6. Har du varit med i en rättegång?
Kollat på en iaf! :)
7. Är du polare med grannarna?
Ahdå
8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och Engelska typ
9. Vilka länder har du bott i?
Sverigeeeeäeäeä
10. Vilken är din senaste piercing?
Har ingen, men vill ha i tungan! :o
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Buss hem från skolan igår tror ja?
12. Gay?
Som bara fan! (H)
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej! :)
14. suger det här?
Du suger
15. Har du varit på ett party?
No :(((((((
16. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
k
17. Har du sett din bästa vän naken?
föfan!
18. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja, de tror ja väl
19. Var är dina syskon just nu?
Peter stockholm antar ja, johanna ligger och sover, lousie lär väl va på fyllan, emilia sover & maya är hos emma! (Y)
20. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Orka berätta
21. Vilken tid gick du upp imorse?
Blev väckt typ halv elva -.-
22. Vad ska du göra i helgen?
Är helg nu, & jag gör absolut ingenting!!
23. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Ofc :)"
24. Vad finns i din bakficka?
Har ingen
25. Vad är det första du gör på morgonen
Kollar klockan typ
___________________________________________________________________
fatta vad tråkigt jag har. åh fyfan
duschade och fixade mig vid nio, va klar typ halv elva, åkte till rebecca och hämtade henne, gick ut och mötte matilda, gick ett varv på orsa, men de sög som vanligt så åkte hem. va hemma innan halv tolv tror ja! HAHA fyfan. på en lördagkväll! tjoho.
skapligt onödigt att sminka och fixa massa da :@ maaah.
nu ligger jag här och fryser som fan och ångrar att jag sminka mig, för jag orkar verkligen inte sminka av mig...... sug snopp!
trött som bara fean också. men palla daaa.
puss godnatt!
även om jag inte kommer sova än på ett tag för jag lär väl inte orka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar