torsdag 22 april 2010

hej hej hallå dagboken! HAHA
skoja.
kom typ nyss hem, och ska åka och jobba sen. typ sju eller nå. rooooligt -.-
typ dagen har gått rätt fort tycker jag minnsan!
och som ni kanske vet har jag ingen dator, och får inte lägga in bilder på emilias, så nu har jag hittat lite gamla som ja la upp, hoho!

jag på bustercup förra året! ett helt år sen, omfg. helt sjukt va fort de går alltså..

va in en sväng på orsaskolan innan jag åkte hem också.
helvete vilka minnen, fyfan vad jag saknar de.. <3

jag, typ februari 09.


emilia & jag, typ samma kväll som bilden ovanför tror ja.
hoho! Har uppsatt hår för er som inte fattare ;)
<3




ah, sen bara tog jag nån bild som är typ 1½ år gammal. höh

Åh, de är så kul att kolla igenom allt, man känner verkligen hur bra man mådde & vilka minnen de är, verkligen! fast de är fuckning sorgligt att se allt med.. liksom ah.. :/
men iaf, imorn är det marknad! YEEEAH (H) cool!
dessutom idag va de chickenbits eller va de heter till lunch, som jag har längtat efter det sen förra fredagen!. MEEEEN så fick ja bara 3½ stycken, för jag och mattias började "bråka" och hällde mjölk/vatten i varandras mat.. FAN VA LEDSEN JAG BLEV
naaawe. synd om mig.
hoho! blir italiensk buffé nere på mammis café ikväll då, efter jag käka så jobbar ja lite, som jag skrev där uppe!
VALBORG NÄSTA HELG! WOHOOOOW
tagga
puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar