torsdag 22 april 2010

okej, från ett "glatt" inlägg för mindre en en timme sen typ? till att jag mår piss!
fan jävla fittphelveteskuk.
ÅHHH.
nu vill jag gråta i flera år känner jag, bara lägga mig och gråta, gråta, gråta.
och nu till varför? jo, så töntigt är de att jag är så jävla kär, de är därför.
fan, jag vet inte vad jag ska göra, jag kan inte råför de. jävla äckelkänslor. varför kan ni inte bara dö? jag älskar honom så, och de har snart gått ett halv år.. helvete matilda, släpp honom nu!

när jag ser dig pirrar det fortfarnade i mig, i hela mig, jag önskar, på allt jag har att jag hade dig igen, att jag bara fick chansen att uppleva det jag gjorde en gång till. om bara inget av de som gick fel hade hänt, fan! jag försöker verkligen att glömma, men de går inte.

förlåt, fick bara lov att skriva.

:'(

You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your hand.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well,
I know your smell.I've been addicted to you.

2 kommentarer:

  1. Syster, jag älskar dig!
    Kärleken är verkligen inte lätt,
    och jag förstår att du har svårt att glömma honom, men de blir bra tillslut. <3

    SvaraRadera
  2. Det blir kanske bra nångång, men jag kommer aldrig över honom. Han är så himla speciell.
    jag älskar dig <3

    SvaraRadera