söndag 25 april 2010

tatuering

godmorgon!
varit vaken en timme redan, men iaf. skönt att sova utan nån klocka som ringde idag, verkligen!
hur som hellst, maja tatuerade sig igår och har lagt upp bilder och sånt på de, (SKIT SNYGG BLEV DEN BTW!) men iaf så när jag sitter och kollar på de blir ja såå sugen på att göra en till!
mah, jag har ju redan en som ni antagligen vet, ett hjärta på handleden :)
är nöjd med den, har haft den mer en att halv år nu och ångrar mig inte!
men jag vill ha en till, funderar på var och så, så satt och kollade lite på google åh hittade en som hade tatuerat lite olika, och hon de hade en på baksidan av fotleden och jag tyckte den va snygg! bilden här neranför visar hur, bilden till vänser där nere "micaela" och ett hjärta är de, funderar på att göra en sån, fast de ska stå "farmor" isf :)
för att farmor betyder sjukt mycket för mig, hon är min största förebild och jag älskar henne verkligen!
men well, vi får se hur de blir!
kommer göra grymt ont att tatuera sig där också kan jag tänka mig! :o
men de lär de väl vara värt! ;)
ska nångång i mitt liv tatuera nånting i nacken också, för de är cp snygg tycker jag!
men jag vet inte riktigt vad, så de får bli när jag blir äldre tror ja :)

min tatuering min farmor

skriver mer sen!
nu ska jag hoppa in i duschen eftersom jag inte duschade igår, hoho!
PUSS

1 kommentar:

  1. men ditt lilla fuckface, varför tatuerar du inte in mitt namn? :o :o :o

    SvaraRadera