söndag 25 april 2010

godkveeeääll va!
dagen har varit slappare än slappast, så skönt! jag & pappa har varit i mora och gjort lite, hälsade på farmor blandannat! åh, hon är väl för rolig min farmor! :)<3 sen har jag bara varit hemma, skulle egentligen fixa och städa lite på gården, de behövs verkligen! speciellt eftersom mina brudar kommer hit på valborg och grillar och myser innan vi ska ut! men jag får ta de nån dag i veckan ist! när hanniz har kommit hem kanske, så jag kan få lite hjälp ;) men jaja, iaf är klockan snart halv tio, och aldeles för mycket eftersom det är skola imorn borde jag sova redan! men icke, jag ska gå upp till louise en snabbis och kolla till katterna :) har cykeln hos rebecca så måste gå -.- om inte ja kan ta nån annans cykel om nån funkar? :o jaja, de märks väl!

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, VALBORG! WOHOW! fan va pepp jag är! kommer bli grymt! :D
har inga prov eller så till veckan heller tror ja, utom ett NP så kommer gå fort utan plugg!! WWÖWÖWÖ

PUSSSSIS (LLLL)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar