tisdag 4 maj 2010

jälva cpskit.

okej, var ska man börja?..
igår, gick upp, höll på att missa fittbussen så fick springa, åh va pinsamt de är! verkligen fan! alla sitter på bussen och ser när man springer som fan.. :$ ahja, iaf, väl i skolan hade ja svenska, de gick väl okej iaf! sen datakunskap, gjorde inte ett piss, eller ja, satt vid facebook! sen engelska och de sög väl snopp som vanligt, tränade inför NP som vi hade idag.. sen lunch, efter lunchen ringde jag pappi så fick han hämta mig för jag orkade inte vara kvar. åkte till farmor en vända sen hem och sen duschade jag, sen somnade jag, sen sov jag tills typ halv sju? sen somna jag om efter typ en timme och sov resten av natten, skönt!

idag, gick upp, såg att de snöade och redan då blev min dag sämst! fan, liksom orka snö i MAJ? :s fucking väder. så när ja gick till bussen frös jag havt ihäj i min skinnjacka.. buhu.. iaf, har ju egentligen sovmorgon till tolv idag, men nejdå, eftersom de va NP så började vi åtta. inte de roligaste! och eftersom jag är så jävla kass på engelska gjorde inte de saken bättre, både läs&hör förståelsen gick åt helvete, och jag menar verkligen de. FAN! alltså ja höll på att börja gråta när jag satt där inne och tänkte att ja kommer få läsa om kursen i tvåan, liskom de här va min chans att få slippa engelska föralltid. men nej, då ska de gå åt helvete.. SPFJSJISFIJSJIFSJSJDFISDIPFKASOPF!½!! NEGERKUK! men jaja. fårse va jag kan göra. sen iaf, skulle vi ha svenska tolv då, NP va klar halv elva. så vi gick och åt, sen gick vi till sandra vid elva och fråga om vi fick göra de prov vi skulle göra på svenskan nu ist, och de fick vi! skrev de där jävla provet som också gick åt helvete och sen åkte vi hem! vi hade inga fler lektioner idag, så de va ju skönt de iaf.. åkte ner till mamma och vänta på pappa eftersom ja fan inte tänkte gå hem i snöstormen. när han kom efter typ 40 minuter åkte ja hem och satte mig här. ska snart sova! funderar på att gå upp till ishallen vid sju och se innebandy, men vettefan om ja orkar de..

den 4 maj idag, alltså ett helt halvår sen precis idag sen den typ bästadagen imitt liv.
den 4 november, då jag va med dig för första gången, du du kysste mig för första gången, då jag verkligen kände att jag var kär i dig..
helt sjukt att de har gått så långtid. & en grejtill som är sjuk, är att jag fortfarande älskar dig lika mycket. de går inte att släppa dig, förstår inte varför liksom..
tänker på dig hela tiden, och mer än de!
de finns så mycket jag kan skriva om dig, och om oss. men vet inte varför egentligen.
men glöm inte att jag älskar dig, nu, då & föralltid.
du har en sån speciell plast innut i mig att du förstår inte.
JAHA!
hejdå da. bajsdag.
/m

1 kommentar:


  1. Jag gillar att använda en eller två fingrar och smeka klitoris samtidigt ...
    Runka med mig! Sex chat Masturbation orgasm with Peregon in a Live Adult Video Masturbation https://chaturbate.com/peregon

    SvaraRadera