lördag 1 maj 2010

Hej hej!
Sådär, nu har jag jobbar klart för idag. Började sju i morse, till elva, åkte hem sov till typ fem, duschade, åt, åkte och jobba igen mellan sju och elva, faaaast vi kom där i från typ halv tolv.
Iaf så är jag fett trött och ska snart lägga mig!

Går dagen då..
Började hos mig med grill och mys med mina söta små flickor! :D
Haha, grillningen gick ju, bra.. HAHA! <3
Men hur som hellst, när maten va klar typ två timmar efter än va den skulle vara så käkade vi och så :) Hade de jätte bra! Gick ut vid halv nio, nio och gick runt lite, sporthallen? Venne varför, haha! Gick på toa där iaf, och sen vidare, ner mot campingen genom lillåvägen och de blev lite pauser över allt ^^
När vi väl hade kommit ner till campingen typ tio så va de noll folk där.
Så jag, Matilda & Lisen fixade skjuss och drog till Mora ist!
Där blev de jätte lyckat tyckte jag, även om de va lite tråkigt att de andra inte följde så hade vi de bra iaf! :)
Träffade först Jesper och Ponuts(?), sen skulle vi på toa på statiol men orkade inte gå hela vägen så vi frågade om vi fick låna nåns toa i nån lägenhet som vi gick förbi på vägen, och så träffade vi lite mer folk i den lägenheten och sen slutade kvällen med att jag för första gången kissade ute och att vi va typ 20 pers ;) Vet inte vilka vi va dock.. Men kul hade vi fan! :D

Va väl hemma vid två, somnade med en gång och de va inte de roligaste att gå upp vid sex..
Men nu är de gjort och imorn ska jag sova!

Bilder blev tyvärr bara här hemma..
Hade lilla kameran med mig ut, men blev typ bara 7 bilder, och dåliga bilder så dom skippar vi!
Sry för alla extremt fula bilder på mig, HAHA!
Jag & Matilda är kamera kåta som vanligt, därför mest bilder på oss ;)














ÄLSKAR ER BRUDAR
&
TACK ALLA FÖR EN CPKUL VALBORG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar