måndag 26 april 2010

jamen hej!
blev skola imorse ändå, tog tio över åtta bussen! men innan de, frukost! gud va gott de va :o ovanligt, jag som inte brukar gilla de på vardagar.. blev rostade mackor med ost och sylt & kaffe <3 hoho! satte mig faktiskt ute och åt också, lite kyligt eftersom klockan va typ halv åtta? men ja tog en filt för jag är smarT! ;)


kom till skolan typ kvar i nio? men orkade inte gå på de sista av svenskan, men så sa nån att vi skulle få reda på våran uppsats, så jag gick dit ändå, men ja fick inte reda på de idag, utan imorn.. -.- såååå ja får väl vänta, tror jag får bara G på den tyvärr.. Åh, sug. Gick inge bra när ja skrev den.. men jaja. sen hade vi data, ja va klar med allt! WOHOW så jag fejsbookade mig igenom hela lektionen! :) sen hade vi engelska, slappt som fan faktiskt, lektionen gick fort och vi gick igenom lite te NP bara. Sen lunch, köttbullar <3<3!>
ikväll blir de prommis! hoppas emilia vill följa när hon kommer hem från träningen! :)
PUSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar