lördag 24 april 2010

hoho.
började dagen med att alarmet ringde halv åtta (FAN VAD JAG HATAR ATT HA ALARM PÅ EN HELG!! :O) men snooza såklart ett tag (a) dock inte lika länge som jag brukar göra utan gick faktiskt upp typ tio i! :) fixade mig och så, tog cykeln upp till Louise vid nio, gav katterna mat och lite så, drog vidare till bussstationen och väntade på Sean. När han kom vid halv tio satt vi lite, gick runt lite, snackade lite osv osv. Vid kvart över tio? gick vi och fikade, eller ja, han åt en macka och jag en fanta (y) satte oss där i soffan och typ somna! Haha. När vi setat där i typ en timme hade de kommit lite folk ut på marknaden (><) så vi gick ut och kollade lite mer, blabla. träffade lite folk och sånt. Sen iaf träffade vi persson typ en halvtimme innan Seans buss gick hem så vi gick till bussstationen och väntade på hans buss, och på Matilda som är segast i världen =) sen åkte han hem och vi andra tre gick runt ännu mer, höhö. sen efter ett tag gick jag och matilda hem till rebecca och chillade lite! HAHA. efter typ en timme gick vi två ut igen och träffade lite mer folk, och sen typ åkte jag hem vid fyra? Maah. Lång dag, jag somnade när jag kom hem (a) sov nån timme sen väckte pappa och mamma mig och fråga va jag ville käka typ. blev pizza idag igen, men jag åt en bit bara, sen va jag mätt för jag käka typ upp mammas kycklingsallad ist (a) hoho.
hur som hellst, nu sitter jag här och fryser som inihelvete! blir nog hemma ikväll, fast jag och matilda egentligen skulle ut. jag mår inte så bra, så se körslaget, duscha, fixa lite, sen sova! fan va gött! imorn kommer syrräään hem så blir nog en sväng till mora och hämta henne och kanske hälsa på farmor eller nå! :)

aaaaooohhpp, blev en bild från nån vecka sen? så ser jag ut när jag ska sova iaf om ni undrar ;) och de känner jag att jag behöver göra nu, därför fick ded blir den! Höhö

VALBORG NÄSTA HELG!!! TJOHO!! hoppas de blir grymt!
PUSS

2 kommentarer:

  1. hahah, bykrogen fifan ......
    Men tack för dagen gosis! får vi göra om va :d
    plus att vi lärt oss ett nytt ord oxå ;) patrotisk?
    hihu, PUSSSS

    SvaraRadera
  2. haha, ja fyfannn...
    JAMEN FÖFAN DE SKA VI ABSOLUT! ;)
    yeeah, juste (h) wöwö king!
    PUSSSIS

    SvaraRadera