onsdag 14 april 2010

hej hej hej.
har inte blivit så mycke uppdatering på nån dag nu, hoho.
men iaf har jag varit i skolan, och de är inte så jobbigt! har varit gött att gå i skolan den här veckan iaf :) solen och värmen gör allt så jävla mycke bättre! åhhh love it! så mys att sitta ute i solen och "plugga", verkligen! :)

igår på idrotten hade vi biptest eller vafan de heter. gick skit, höhöh..
ska göra om de om en månad! hoppas de går bättre då vaaaa. men iaf idag har jag så jävla ont i benen, och kommer ha ännu mer imorn, träningsverk alltsååååå.. huhu jaja ^^

venne va jag ska skriva?
nu är klockan halvsju, jag är kissnödig som fan och har varit de sen jag kom hem från skolan och de finns inge toapapper och min familj hatar mig? för dom är aldrig hemma, så ingen kan köpa heller :o haha fuck! men nu måste jag ringa och fråga var fan dom är! :@
öhm, ska ta mig en macka med ost & en kopp kaffe nu, sätta mig och kolla på DH som jag spelade in igår för jag inte orkade se de, sen ska jag fan sova!
PUSS & GODNATT! /m


får en söt bild på rebecca, mig & matilda från idag också.
love u


2 kommentarer:

  1. rebeccaaaaa14 april, 2010

    oh no, vem har dom fetaste benen? Jo rebecca har :D WOHOOOOOOOOOOOWWWOWOWOWOOWOWOWOW :D

    LOVE (L)

    SvaraRadera
  2. men give up! :o fan du står närmast och jag har ändå fetare :O cpcpcpcpc<3<3<3<3<3

    SvaraRadera